2012. október 5.

Almás párna

Ősz van, na. Tehát almás sütik vannak. A mai harmadig anyukám, harmadig Édes és Keserű, harmadig pedig az én ötletem volt.



Hozzávalók:
2 tekercs leveles tészta
4 dl vanília puding (a főzős típus)
3 alma
őrölt fahéj és szegfűszeg
egy marék mazsola (ezt én most elfelejtettem, de következőre lesz)
1 tojás
kristálycukor

Elkészítés:
Az almákat meghámozom, apróra vágom, és egy kis citromos vízben pár percig főzöm (nem cukrozom). Lecsepegtetem, összekeverem a fűszerekkel és a mazsolával. Megfőzöm a pudingot, legyen  jó sűrű. Egy tekercs leveles tésztát 4 részre vágok, a téglalapok egyik felét csíkosan bevagdosom, vigyázva, hogy ne vágjam végig a tésztát. A másik felére teszek egy nagy kanál pudingot, ráhalmozok egy kanál almás keveréket, majd a becsíkozott felét ráhajtom, a széleket erősen összenyomogatom, különben a puding hajlamos megszökni sütés közben. Ugyanezt végigjátszom a másik hét tésztadarabbal is. A párnákat lekenem felvert tojással, megszórom cukorral, és 180 fokon kb 20 perc alatt  pirosra sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése