2012. szeptember 15.

Hamburger

Ez most nem recept lesz, csak amolyan szombati írogatás.

Csináltam hamburgert, hozzá zsömlét. A zsömle receptjét megint Édes és Keserűtől nyúltam, habár nekem nem lettek olyan szép puffancsaim, inkább laposak, és kissé tömörek. Valószínűleg azért, mert türelmetlenül csináltam őket, nem adtam meg a módját. Meg formázásban is béna vagyok. De ízre rendben volt!
A húspogácsákhoz előre pirítottam hagymát, azt kevertem a darált húshoz, amihez adtam még 2 tojást, kis Worcestershire szószt, ketchupot, zsemlemorzsát, majorannát, sót, borsot. A pogácsákat először megsütöttem az egyik oldalukon, majd fordításkor a már megsült oldalra rátettem egy-egy szelet sajtot (Gruyère volt itthon), így az szépen ráolvadt, mire a hús kisült.
Volt hozzá saláta, meg szeletelt paradicsom, meg fűszeres cikkburgonya.


Most pedig van fél kiló szezámmagom itthon. Van valakinek egy jó szezámos receptje?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése