2011. április 8.

Medvehagymás pesto

Pár hete megjelent a piacon a medvehagyma, jelezve ezzel, hogy a tavasz csak eljött. Azóta mindig van itthon, jótékony hatásáról ódákat zengenek, a vitaminraktárak feltöltésének pedig itt az ideje.
Már nem tudom, hogy hol láttam a medvehagymás pesto receptjét (nem szeretnék plágium gyanújába keveredni), de nagyon megtetszett.



Hozzávalók:
1 csomag medvehagyma
5-8 dkg parmezán
egy marék fenyőmag
olívaolaj

Elkészítés:
A medvehagymát szárát leszedtem, a leveleket megmostam. A fenyőmagot megpirítottam. Parmezánt egy ideje a piacon veszek kimérve, rendes sajt formájában. Ezt előzetesen a robotgéppel  felaprítottam. A hozzávalókat egy tálba dobtam és robotgéppel összeturmixoltam az egészet annyi olívaolajjal, hogy ne legyen túl száraz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése