2012. január 22.

Napraforgó

Hosszabb szünet után visszataláltam a konyhába - illetve főzőcskéztem én eddig is, de az inkább kisegítés volt a karácsonyi őrületben, itthon pedig minimalista üzemmódban nyomtam -, úgyhogy a hétvégén készült vagdalt tojás, kalács, zöld curry, valamint a következő dizájn cucc.


Kati nénin keresztül jutott el hozzám Limara nagyon látványos receptje, a Napraforgó.
Az eredeti receptből szerintem két darab lesz, úgyhogy én kb a felét csináltam meg (30 dkg liszttel, a többi hozzávalót arányosan véve). A töltelék mennyiségét nem sikerült tökéletesen belőni, maradt egy jó adag, de szerintem a következő kombináció nagyjából stimmel:

20 dkg darált hús
1 apróra vágott hagyma
1 tojás
5 dkg reszelt sajt
1 ek tejföl
egy kis paradicsompüré és piros arany
só, bors, kakukkfű

Ezt az egészet összekutyultam, és nyersen kentem meg vele a tésztát. Az én sütőmben inkább 30 percet sült, mint 15-öt, de nem akartam kockáztatni, hogy nyers marad a hús.
Salátával ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése